Ciekawostki cz.5

UWAGA ZŁODZIEJE!
Każdy wie o tym, że należy pilnować swoich rzeczy na plaży. Chciałabym jednak ostrzec Was, przed złodziejami, którzy korzystają z sytuacji. Nie zabierajcie ze sobą na plażę dokumentów oraz dużej gotówki. Przytoczę Wam historię jednej dziewczyny, która cały czas pilnowała rzeczy, poszła na chwilę do wody. Wróciła i torby nie było. Jej wakacje przedłużyły się o kilka miesięcy. Nabliższa ambasada jest na Majorce, ale jak opuścić Ibizę bez dokumentów...? Miejcie oczy szeroko otwarte!


HOTEL
Wiele hoteli przyjmuje klientów od godziny 14, a pokoje opuszcza się o 11. Co zrobić jeśli macie dużo czasu, a ograniczają Was walizki? Skorzystajcie z darmowej bagażowni, która znajduje się w każdym hotelu. Możecie skorzystać z pryszniców, basenu itd. Jeżeli wyjeżdżacie o takiej godzinie, że nie jesteście w stanie zjeść opłaconego posiłku zgłoście to w recepcji, dostaniecie suchy prowiant. Tak samo to działa w przypadku całodniowych wycieczek.


RENT A CAR!
Pewnie wielu z Was ma chęć zwiedzenia całej wyspy. Dużo turystów wynajmuje w tym celu auta, skutery lub rowery. Istnieje wiele firm, które zajmują się wynajmem (na dzień, tydzień, okres zależy od Was). Osobiście polecam Wam skutery- już od 10€ za dzień.Unikniecie w ten sposób problemów z parkowaniem. W Internecie znajdziecie pełno takich ofert, ja wybrałam dla Was jedną z nich. (klik!)


PŁATNOŚĆ KARTĄ
Pewnie wielu z Was mieszkających poza Polską zna ten obowiązek. Na Ibizie przy płatności kartą w sklepie należy mieć ze sobą dowód lub paszport w celu potwierdzenia danych. 


FORMENTERA
Dostaje od Was pytania, gdzie kupić bilety na Formentere. Idąc ulicami znajdziecie duże informacje o punktach sprzedaży. Te osoby, które jeszcze nie przeczytały mojej relacji z podróży- zapraszam! (klik!)



INFORMACJE DLA CZYTELNIKÓW

Kochani jest środek sezonu, mój email jest rozgrzany do czerwoności od Waszych wiadomości, co bardzo mnie cieszy.
Pytacie o opinie o różnych hotelach. Niestety ja jestem jedna, hoteli jest mnóstwo i nie jestem w stanie wiedzieć o nich wszystkiego. Wpadłam na pomysł, że możemy pomóc sobie nawzajem. Jeżeli odwiedziliście już Ibize, byliście w jakimś hotelu, skorzystaliście z jakiejś atrakcji- napiszcie jak było, krótką recenzje. Będę publikować  je w specjalnym miejscu na blogu. Już od teraz zapraszam Was do pisania na email- ibizablognowy@gmail.com 

Czytelnicy bloga poprosili mnie o małą pomoc.
Mianowicie, świeżo upieczone małżeństwo szuka fajnych osób, które wybierają się na Ibizę w tym samym terminie co oni (8 wrzesień ´14 na 9 dni). Z taką samą prośbę wysłał do mnie 29. letni Łukasz, który jedzie sam na Ibizę (1 sierpnia, na 10dni) i szuka towarzysza do poznawania wyspy. Dajcie znać w komentarzach, lub drogą emailową. 
Na sam koniec zapraszam Was na mojego facebooka (klik!), gdzie dodałam zdjęcia z Ses Salines. Gdy je zobaczycie to zrozumiecie, że to kolejne miejsce, które trzeba odwiedzić na Ibizie!

Komentarze

  1. My będziemy od 24.07 do 31.07.
    Michał (25.) Jolanta (27.).. Fajnie byłoby coś wspólnie zorganizować, pojechać, zwiedzić, zabalować ;)..

    OdpowiedzUsuń
  2. A gdzie dokładnie znajduje się Ses Salines ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://www.ibizawyspa.blogspot.com.es/2014/05/ses-salines.html
      Tutaj masz zaznaczone na mapie :)

      Usuń
  3. My będziemy od 26.08 do 9.09, więc jeśli jakaś para/ grupka jest chętna na wspólne imrpezy... :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz